sten med kontakt sort

Telefoncoaching - telefon coaching

 

Telefoncoaching - telefon coaching.

Telefoncoaching vil sige, at jeg coacher dig når det er nødvendigt, og på de tider det passer dig bedst.

Det er en mere fleksibel coaching form, end en personlig coaching.

Det er også min erfaring, at telefon coaching ofte kan bidrage med støre fortrolighed, fordi nogen har lettere ved at udtrykke sig telefonisk, end ved direkte kommunikation.

Telefoncoaching bruges ofte af dem, som er meget på farten og som ikke altid føler de har den fornødende tid, til at komme forbi til en personlig konsultation. Eller hvis der opstår et akut problem eller blot behov for en drøftelse med sin coach.

Det er således muligt at få coaching uanset hvor man er i verden, da distancen ikke har nogen betydning, og man således opnår større fleksibilitet og frihed til at drøftet de ting, man har behov for her og nu.

 


Hvad er fordelen ved telefoncoaching?

Nogen vil mene der ikke er nogen fordele ved telefoncoaching, men jeg kan nu se mange.

• Det kan forgå når du har tid, evt. i en frokost pause.
• Det kan forgå hvor som helst, du behøver ikke have sat håret først.
• Du kan vælge en coach i en helt anden landsdel.
• Du kan fokusere på telefoncoaching, fordi du er i kendte trykke omgivelser.
• Du sparer transporttid og derme penge, du kan være hjemme eller på arbejde.
• Du kan blive coachet som supplement til "face to face" coaching, hvis du får brug for en akut tid.

 

Jeg tilbyder telefoncoaching, det kan være som et forløb udelukkende bestående af telefoncoaching, eller som et forløb, varierende imellem personlig coaching og telefoncoaching.

Telefoncoaching beregnes ud fra minutantal, min.10 minutter. Efter nærmere aftale, bliver der fremsendt en fakture, typisk efter et forløb over 5 gange.

Er dette noget der har fanget din interesse så kontakt mig, og vi kan snakke om hvordan jeg kan hjælpe dig.

Venlig hilsen
Tine Bagger.

 

.